Základní škola logopedická a Mateřská škola logopedická, Praha 10, Moskevská 29 (Velikost: 143.94 kB)
ZUŠ Praha 9, Učňovská 1 (Velikost: 106.95 kB)
FZUŠ |Hudební a taneční fakulty AMU v Praze, K Brance 72/2, Praha 5 (Velikost: 108.61 kB)
Dopis ministra vnitra a ministra školství, mládeže a tělovýchovy (Velikost: 295.29 kB)
Rada hlavního města Prahy vyhlašuje v souladu s § 166 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, a vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a § 3 vyhlášky č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „vyhláška č. 54/2005 Sb.“), konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace
Základní umělěcká škola, Praha 5, Štefánikova 19 (Velikost: 456.74 kB)
Informace Ministerstva zdravotnictví ČR (Velikost: 173.73 kB)
SOU Ohradní 57,Praha 4 (Velikost: 170.42 kB)
Střední průmyslová škola strojnická, škola hlavního města Prahy, Praha 1, Betlémská 4/287 (Velikost: 171.22 kB)Pražská (Velikost: 169.58 kB)
konzervatoř, Praha 1, Na Rejdišti 1 (Velikost: 169.58 kB)
Hotelová škola a Gymnázium Radlická, se sídlem Radlická 591/115, Jinonice, Praha 5 (Velikost: 172.39 kB)
Pedagogicko-psychologická poradna pro Prahu 7 , Glowackého 7, Praha Trojaa 8, (Velikost: 173.74 kB)
Dům dětí a mládeže Praha 2, se sídlem Slezská 920/21, Praha 2 (Velikost: 174.32 kB)
Psycholožka/psycholog (Velikost: 787.35 kB)
Učitel/učitelka 2.st. se spec. ped. M, F, Př, Ch (Velikost: 775.86 kB)
Výběrové řízení na pozici ekonom/ekonomka školy (Velikost: 156.46 kB)
Přejeme vám všem krásné letní prázdniny plné slunce, pohody a úžasných zážitků a těšíme se na vás v pondělí 4.9.2023 v novém školním roce.
Směrnice ředitelky k opatření ke zmírnění dopadů inflace na domácnosti v Praze pro roky 2022-2023 (Velikost: 222.45 kB)
Konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Střední průmyslová škola stavební Josefa Gočára (Velikost: 99.27 kB)
Organizační opatření ke snížení závislosti na zemním plynu z Ruska
Příkaz ředitelky školy č. 12 / 2021-2022 (Velikost: 202.31 kB)
Konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky Gymnázia, Praha 4, Postupická 3150 (Velikost: 387.66 kB)
Konkurní řízení na funkci ředitele/ředitelky PPP pro Prahu 11 a 12 (Velikost: 137.3 kB)
Informace k zahájení školního roku 2020 / 2021 (Velikost: 629.69 kB)
Od 1.9.2022 – 31.8.2025 je naše instituce realizátorem projektu „Posílení kompetencí žáků a pedagogů ZŠ ZP III“ s registračním číslem CZ.02.02.XX/00/22_002/0002335, který je spolufinancován Evropskou unií. Projekt je zaměřen na vzdělávání pracovníků a inovativní vzdělávání žáků. Celková výše podpory činí 850.800,- Kč.
Psychoterapeutické služby se zaměřením na pomoc a podporu klientů se zdravotním postižením a jejich blízkých
Speciálně pedagogické centrum pro žáky s poruchami zraku nově nabízí psychoterapeutické služby určené především pro děti se zdravotním postižením, jejich rodičům a blízkým. Terapie je realizovaná formou individuální a skupinovou. Služba je pro klienty SPC poskytována bezplatně, v souladu s Vyhláškou 197/2016 Sb. o poskytování poradenských služeb ve školách a školských zařízeních po předchozím objednání.
Psychoterapeutické služby poskytujeme dětem, dospívajícím a dospělým v Praze na náměstí Míru.
Objednat se můžete telefonicky nebo emailem, doporučení není nutné, ale je vhodné.
Nově též nabízíme odbornou podporu a pomoc pro stavy akutní krize. Služba je poskytována bezplatně a anonymně v pracovní dny od 8:00 - 16:30.
Smysl terapie
Formy terapie
Psychoterapie je setkáním, které probíhá ve vztahu mezi dítětem (jeho rodinou) a terapeutem.
V dětské psychoterapii má ústřední význam hra. Terapeutický proces psychoanalytické psychoterapie pomáhá porozumět problémům a řešit je tím, že klade důraz na uvědomování si vlastního vnitřního světa a jeho vlivu na přítomné i minulé vztahy. Na rozdíl od jiných terapií směřuje ke změnám v osobnosti i v emocionálním prožívání. Důležitou a podstatnou součástí terapie je vztah s terapeutem. Terapeut je zárukou důvěryhodného terapeutického uspořádání. Respektuje soukromí klienta a napomáhá vzniku a průběhu procesu, v němž se odrážejí nevědomé vzorce klientova vnitřního světa ve vztahu s terapeutem (tzv. přenos). Tento proces umožňuje klientovi, aby se postupně se svými nevědomými vzorci seznámil na vědomé rovině, a tím si vytvořil schopnost rozumět jim a měnit je.
Jedná se o sezení klient-terapeut v předem stanovený čas, (45 minut), po určité předem dohodnuté období, jedná se z pravidla o minimálně 10 setkání. Po uplynutí doby, je možné na základě dohody setkávání prodloužit. Frekvence setkávání je z pravidla 1x až 2x v týdnu.
Mezi nejčastější potíže dětí léčených psychoanalytickou psychoterapií patří:
Dynamickou formou pracuje s klientem prostřednictvím dialogu, ve kterém se zpracovávají témata, která klient přináší. Při sezeních je možné dále pracovat se sny a volnými asociacemi.
Skupinu vždy vede jeden až dva terapeuté. Maximální počet účastníků je 12. Ve skupinovém dialogu dostává klient mnohem širší zpětnou vazbu, skupina představuje prostor, ve kterém mohou klienti sdílet své příběhy a životní zkušenosti s ostatními, kteří řeší, nebo prožívají podobné problémy a životní situace. Skupinová forma pracuje také s různými prvky terapie (dialog, volné asociace, sny, imaginace, neverbální komunikace atp.). Forma setkávání je často 1x týdně, po dohodě s účastníky skupiny. Délka skupiny je 1x 50 minut, až 2x 50 minut s 10 minutovou přestávkou.
Skupinová forma lze realizovat jako skupinu uzavřenou, nebo polotevřenou. Uzavřená skupina se schází v pevně stanovených intervalech až do ukončení ve stejném složení. Polootevřená forma umožňuje vstup nových členů po dohodě s ostatními. V případě zájmu kontaktujte terapeutický tým. Skupinová forma terapie je realizována v případě zájmu alespoň 4 klientů.
Terapeutický tým
Terapeutická sezení vedou kvalifikovaní terapeuté (speciální pedagog, psycholog) s pravidelnou supervizí, pro zajištění kvalitní a vysoce odborné péče.
Pro objednání kontaktujte prosím speciálně pedagogické centrum telefonicky nebo mailem.
Důvěrnost, pravidlo mlčenlivosti
Psychoterapie je osobním prostorem dítěte i dospělého jedince. Informace o průběhu léčby jsou přísně důvěrné, terapeut je nesděluje třetím osobám (učitelům, vychovatelům, soudu atd.).
V případě souhlasu rodičů a po informování dítěte je možné vystavit třetí straně pouze potvrzení o absolvování terapie. Na schůzce terapeuta s rodiči, o které je dítě vždy informováno, jsou rodiče seznámeni s průběhem léčby bez detailního popisu terapeutických hodin. Na rozdíl od terapeuta může dítě hovořit o léčbě s kýmkoliv a v jakémkoliv rozsahu. S pravidlem mlčenlivosti jsou dětští pacienti a jejich rodiče seznámeni na počátku léčby. Jeho dodržování má pro úspěšnou léčbu zásadní význam. Spoluvytváří bezpečné prostředí, v němž se může dítě svobodně vyjadřovat a s terapeutem řešit své potíže.
Copyright © 2013 - 2024 | Základní škola pro zrakově postižené &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | Cookies | Ohlašování