Kotva
Aktuality
Usnesení Rady HMP - konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace - inzerce
12.11.2024

PDFZákladní škola logopedická a Mateřská škola logopedická, Praha 10, Moskevská 29 (Velikost: 143.94 kB)

Usnesení Rady HMP - inzerce
22.10.2024

PDFZUŠ Praha 9, Učňovská 1 (Velikost: 106.95 kB)

PDFFZUŠ |Hudební a taneční fakulty AMU v Praze, K Brance 72/2, Praha 5 (Velikost: 108.61 kB)

Usnesení Rady HMP - inzerce
8.10.2024

PDFUsnesení Rady HMP (Velikost: neznámá)

Dopis ministra vnitra a ministra školství, mládeže a těovýchovy
5.9.2024

PDFDopis ministra vnitra a ministra školství, mládeže a tělovýchovy (Velikost: 295.29 kB)

Poradna pro rodiče
3.9.2024

PDFPoradna pro rodiče - leták (Velikost: 1.04 MB)

Rada hl.m.Prahy vyhlašuje konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace
8.4.2024

Rada hlavního města Prahy vyhlašuje v souladu s § 166 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, a vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a § 3 vyhlášky č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „vyhláška č. 54/2005 Sb.“), konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace

PDFZákladní umělěcká škola, Praha 5, Štefánikova 19 (Velikost: 456.74 kB)

Informace Ministerstva zdravotnictví ČR pro školy v souvislosti s epidemiologickou situací ve výskytu pertuse (dávivého/černého kašle)
8.4.2024

PDFInformace Ministerstva zdravotnictví ČR (Velikost: 173.73 kB)

Rada hl. m. Prahy usnesením č. 383 ze dne 11. 3. 2024 schválila vyhlášení konkursních řízení na ředitele těchto příspěvkových organizací
18.3.2024

PDFSOU Ohradní 57,Praha 4 (Velikost: 170.42 kB)

PDFStřední průmyslová škola strojnická, škola hlavního města Prahy, Praha 1, Betlémská 4/287 (Velikost: 171.22 kB)PDFPražská (Velikost: 169.58 kB)

PDF konzervatoř, Praha 1, Na Rejdišti 1 (Velikost: 169.58 kB)

PDFHotelová škola a Gymnázium Radlická, se sídlem Radlická 591/115, Jinonice, Praha 5 (Velikost: 172.39 kB)

PDFPedagogicko-psychologická poradna pro Prahu 7 , Glowackého 7, Praha Trojaa 8, (Velikost: 173.74 kB)

PDFDům dětí a mládeže Praha 2, se sídlem Slezská 920/21, Praha 2 (Velikost: 174.32 kB)

Nabídka pracovního místa v ZŠ a MŠ ZRAK
12.2.2024

PDFPsycholožka/psycholog (Velikost: 787.35 kB)

PDFUčitel/učitelka 2.st. se spec. ped. M, F, Př, Ch (Velikost: 775.86 kB)

 

Nabídka pracovního místa
16.1.2024

PDFVýběrové řízení na pozici ekonom/ekonomka školy (Velikost: 156.46 kB)

Den otevřených dveří 20.3.2024
16.8.2023

PDFDen otevřených dveří - leták (Velikost: 238.69 kB)

Letní prázdniny
29.6.2023

Přejeme vám všem krásné letní prázdniny plné slunce, pohody a úžasných zážitků a těšíme se na vás v pondělí 4.9.2023 v novém školním roce.

Směrnice ředitelky k opatření ke zmírnění dopadů inflace na domácnosti v Praze pro roky 2022-2023
3.10.2022

PDFSměrnice ředitelky k opatření ke zmírnění dopadů inflace na domácnosti v Praze pro roky 2022-2023 (Velikost: 222.45 kB)

Konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Střední průmyslová škola stavební Josefa Gočára
1.9.2022

PDFKonkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Střední průmyslová škola stavební Josefa Gočára (Velikost: 99.27 kB)

Příkaz ředitelky školy č. 12 / 2021-2022
12.7.2022

Organizační opatření ke snížení závislosti na zemním plynu z Ruska

 

PDFPříkaz ředitelky školy č. 12 / 2021-2022 (Velikost: 202.31 kB)

Konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky Gymnázia, Praha 4, Postupická 3150
13.4.2022

PDFKonkursní řízení na funkci ředitele/ředitelky Gymnázia, Praha 4, Postupická 3150 (Velikost: 387.66 kB)

Konkurní řízení na funkci ředitele/ředitelky PPP pro Prahu 11 a 12
24.3.2022

PDFKonkurní řízení na funkci ředitele/ředitelky PPP pro Prahu 11 a 12 (Velikost: 137.3 kB)

Příkaz ŘŠ č. 8 / 2021-2022
15.3.2022

PDFPříkaz ŘŠ č. 8 / 2021-2022 (Velikost: 565.17 kB)

Příkaz řš 4 / 2021
19.3.2021

PDFPříkaz ŘŠ č. 4 /2021 (Velikost: 599.1 kB)

Příkaz ŘŠ č. 3 /2021
19.3.2021

PDFPříkaz řš. č 3 /2021 (Velikost: 515.2 kB)

Příkaz ŘŠ č.1 / 2021
21.1.2021

PDFPříkaz řš č 1 / 2021 (Velikost: 891.34 kB)

Příkaz ŘŠ č. 22 / 2020
13.11.2020

PDFPříkaz ŘŠ č. 22 / 2020 (Velikost: 3.08 MB)

Příkaz ŘŠ č. 21 / 2020
13.11.2020

PDFPříkaz ŘŠ č. 21 / 2020 (Velikost: 733.26 kB)

Informace k zahájení školního roku 2020 / 2021
12.8.2020

PDFInformace k zahájení školního roku 2020 / 2021 (Velikost: 629.69 kB)

 
 
Národní plán obnovy

Prevence digitální propasti

 
 
Projekt OP JAK

 

 

 

Od 1.9.2022 – 31.8.2025 je naše instituce realizátorem projektu „Posílení kompetencí žáků a pedagogů ZŠ ZP III“ s registračním číslem CZ.02.02.XX/00/22_002/0002335, který je spolufinancován Evropskou unií. Projekt je zaměřen na vzdělávání pracovníků a inovativní vzdělávání žáků. Celková výše podpory činí 850.800,- Kč.

 

 
 
SMART vzorová škola

 
 
Scio - Pečujeme o vzdělávání

 
 
Mapa webu
Mapa webu
A
A
A

Jídelna s varnou

Vloženo: 6.10.2016 | Autor: admin| Zobrazeno: 13269x | Upravil: stankovicova

Základní škola pro žáky s poruchami zraku, příspěvková organizace

IČO:48133035

Odpovědná osoba: Martina Dršková (vedoucí školní jídelny)

 

 

INFORMACE O STRAVOVÁNÍ NA ŠKOLNÍ ROK 2022-23

 

Vnitřní řád školní jídelny

Provoz ŠJ se řídí školským zákonem 561/2004 sb. v novém znění, Zákonem O ochraně veřejného zdraví 258/2000 sb., vyhláškou o školním stravování 107/2005 sb. v novém znění, 17/2015 sb. FN /Metodika spotřebního koše. Nařízení ES - 1.1.2006 852/2004 O hygieně potravin, ES 178/2002.

 

1. Strava se poskytuje žákům a zaměstnancům naší školy, žákům a zaměsnancům jiných škol a cizím strávníkům, na základě vypsané a podepsané přihlášky ke stravování. Strávník se automaticky přihlašuje na další měsíc. Pokud se již nechce stravovat, je povinen tuto skutečnost ohlásit vedoucí ŠJ. Po domluvě s rodiči zajišťujeme také individuální a dietní stravování v souladu novely vyhlášky č.107/2005 sb., v případě diet požadujeme zprávu od lékaře.

Pro výdej stravy je třeba zakoupit ISIC kartu, kterou strávníci prokazují nárok na stravu. V případě ztráty je nutné tutu skutečnost nahlásit vedoucí ŠJ a zakoupit si kartu novou.

Neplatí pro mateřskou školku. Vyúčtování plateb se provádí na konci školního roku, přeplatky se předávají do dalšího školního roku, nebo se mohou vyzvednout u vedoucí ŠJ.

 

2. Cena stravy. Skupina, do které je žák zařazen, určuje věk dosažený v daném roce.  Stanovené ceny pro žáky a zaměstnance jsou pouze za potraviny, zbytek je dotovaný státem. Cizí strávníci platí plnou částku  dle normativu.

SKUPINY CENA JEDNÉ PORCE v Kč
7-10 let 35,-
11-14 let 37,-
15 a více let 40,-
zaměstnanci 34,-
cizí strávníci 72,-
   

3. Ceny stravného pro internátní žáky

 Věk žáka  snídaně + svačina  oběd  svačina + večeře celkem v Kč
 7-10 let  20,-  35,-  25,- 80,-
 11-14 let  21,-  37,-  27,- 85,-
 15 a více let  22,-  40,-   29,- 101,-

 4. Ceny strávného pro žáky z mateřské školy

Věk žáka předsnídavka oběd  svačina

celkem pro polodenní docházku

celkem pro celodenní stravování

do 7 let  8,- 32,- 7,- 35,- 47,-
7-10 let 9,- 35,- 8,- 39,- 52,-

5. Ceny stravy za nedotovanou stravu

Ve ŠJ si mohou žáci i zaměstnanci koupit snidaně nebo svačiny, které nejsou dotované.

cena snídaně cena svačiny
25,- Kč 20,- Kč

 

6. Úhrada za stravu

Platí se předem (poslední týden v měsíci na měsíc následující).Platby stravného lze provádět:

  • hotově – kancelář vedoucí šk. jídelny - pí Dršková
  • převodem z účtu – trvalý nebo jednorázový příkaz na účet 2001970008/6000 . V tomto případě je nutné uvádět ve zprávě pro příjemce   jméno dítěte a účel platby (např. Novák Jan- stravné)

Výše měsíční úplaty za obědy (21 dní) 

1.skupina 735,- Kč

2.skupina 777,- Kč

3.skupina 840,- Kč

MŠ do 7 let polodenní 840,-Kč

      do 7 let celodenní 987,-Kč

      od 7 let poledenní 924,-Kč

      od 7 let celodenní 1092,- Kč

 

 

7.Odhlašování a přihlašování stravy

V případě nemoci nebo absence ve škole je nutné odhlásit oběd do 8:00 hod v daný den

Týká se to i internátních žáků. Neodhlášené obědy propadávají a strávník musí uhradit plnou hodnotu oběda, to znamená i náklady na jeho zhotovení. První den nemoci je možné si oběd vyzvednout od 11,30 hod do 12,00 hod do přinesené nádoby.

Naše škola využívá internetové objednávání přes stránky Odkazwww.strava.cz . Zde jsou potřeba vyplnit přístupové údaje:

  • Číslo zařízení (jídelny) 4456
  • uživatel - jméno a přijímení dohromady malým písmenem bez diakritiky
  • heslo - předá na vyzvání vedoucí školní jídelny (Martina Dršková)

Po přihlášení si pak můžete volit, přihlašovat a odhlašovat stravu sami. Zároveň i vidíte svůj účet. Bez zaplacení není možné stravu objednávat. Přihlašování a změna jídla na internetu se provádí den předem do 10,00 hod, později vás tam už systém nepustí.

 

 8. Výdej stravy

výdej obědů pro cizí strávníky  11:30 - 12:00 hod.
výdej snídaní a předsnídávek 7:45 - 9:00 hod.
výdej obědů MŠ 12:00 - 12:30 hod.
výdej obědů 12:00 - 14:15 hod.
výdej svačin 15:00 - 16:00 hod.
výdej prvních i druhých večeří 18:00 - 18:30 hod.

 

9. Režim v jídelně

a) Žáci přicházejí do jídelny v doprovodu učitele, vychovatele nebo asistentky. Pedagogové dohlížejí na mytí rukou a uložení školních tašek na určené místo.

b) Při čekání na jídlo žáci zachovávají pravidla slušného chování.

c) Při výdeji stravy používají žáci tác, na který si sami připravují pití a příbor. Menším, nebo méně zdatným žákům pomáhají vychovatelky, nebo asistenti.

d) Strava se vydává  pomocí karty ISIC. V případě , že žák kartu nemá, ohlásí tuto skutečnost vedoucí ŠJ, nebo hlavní kuchařce.

e) Jídlo i nápoje se konzumují u stolu zásadně v sedě. Ze školní jídelny se neodnášejí žádné zbytky jídel ani nádobí.

f) U školních strávníků zajišťují dozor pedagogičtí pracovníci dle rozpisu.

g) Pedagogický dozor v jídelně sleduje chování žáků po příchodu do jídelny, při stolování, odnášení stravy a použitého nádobí a příboru. Dbá o bezpečnost stravujících se žáků. Dojde-li k potřísnění podlahy, učiní nutná opatření, aby nedošlo k uklouznutí procházejících žáků.

h) Dojde -li k jakémukoli úrazu v prostorách jídelny, pedagogický dozor ohlásí tuto skutečnost vedoucí ŠJ, která mu zajistí první pomoc a provede zápis v knize úrazů. Jde-li o úraz vyžadující registraci, sepíše vedoucí ŠJ s ředitelkou školy "Záznam o školním úrazu".

 

Martina Dršková

vedoucí školní jídelny

tel.: 224 257 496

mail: drskova@skolazrak.cz

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.