Ve čtvrtek 17.4. a pátek 18.4.2014 mají žáci velikonoční prázdniny. Nástup do školy je v úterý 22.4.2014.
Organizační opatření
Zákaz používání mobilních telefonů v jídelně ZŠ pro zrakově postižené
Příkaz ředitelky školy č. 2 / 2018 (Velikost: 232.5 kB)
Organizační opatření
Zajištění nezbytného provozu v ZŠ pro zrakově postižené v průběhu jarních žákovských prázdnin od 5.2.2018 do 9.2.2018
Příkaz ředitelky školy č.1 / 2018 (Velikost: 234.37 kB)
Organizační opatření k zajištění bezpečnosti žáků v ZŠ pro zrakově postižené.
"Palcovací" systém, režim bezpečnostního zajištění vstupu budovy a režim denní kontroly budovy, včetně předávání změnového hlášení v nočním provozu školského ubytovacího zařízení.
Celé znění Příkaz ŘŠ č. 11 / 2017 (Velikost: 420.31 kB)
Zápisy do prvních tříd proběhnou 5. dubna 2017 od 13,00 do 16,30 hod.
Podrobné informace naleznete na blogu školy v článku Zápisy do prvních tříd.
Hodnocení Sportovních her zrakově postižené mládeže 2015 (Velikost: neznámá)
V sekci videa školy naleznete nová videa k přehrání.
Srdečně Vás zveme na Den otevřených dveří a setkání u příležitosti 66. výročí založení školy dne 5.11.2014.
Odjezd: odjíždí se od školy v pátek 5. 9. 2014 v 17,00 hodin
Sraz: před školou v 16,30 hodin
Návrat: v neděli 14. 9. 2014 v dopoledních hodinách opět ke škole
Podrobnější informace naleznete na blogu školy.
Letní akademie se koná dne 24.6.2014 od 16,00 hod. v aule školy.
První termín bezplatné služby očního technika bude v úterý 17/6 od 10.30hod. Oční technik zkontroluje stav brýlí našich žáků (kontrola utažení šroubků, vyrovnání obrub, vyčištění ...). Další kontrola technického stavu brýlí bude následovat v příštím školním roce 2014/5 na podzim.
V pondělí, 9.6.2014, proběhne focení tříd. Cena společné fotky je 35 Kč a malé fotky skupinek nebo jednotlivců stojí 15 Kč. Při focení jednotlivců je nutné zakoupit všechny 3 kopie - tedy 45 Kč.
Za pěkného počasí se budeme fotit v parku před školou a za špatného počasí v aule školy.
termín 5.9.2014 – 14.9.2014
cena pro žáka : 3 700,- Kč (žák si hradí pobyt částečně, zbytek bude dotován školou)
V úterý 6.5.2014 se konaly volby jednoho zástupce pedagogů do školské rady. Počtem 29 hlasů byl zvolen Daniel Kubín.
Ve středu 21.5.2014 ve 14,30 hod. ve 3. patře budovy školy se bude konat schůzka s rodiči budoucích prvňáčků.
Ve čtvrtek 17.4. a pátek 18.4.2014 mají žáci velikonoční prázdniny. Nástup do školy je v úterý 22.4.2014.
Od 3.2. 2014 probíhá výuka dle nového rozvrhu. Prosíme sledujte www.i-skola.cz
Při škole je zřízena školská rada. Školskou radu zřizuje zřizovatel, který zároveň stanoví počet jejich členů a vydá její volební řád. Nezvolí-li zástupci nezletilých žáků nebo zletilí žáci a studenti stanovený počet členů školské rady ani na základě opakované výzvy, jmenuje zbývající členy školské rady ředitel školy. Funkční období školské rady jsou tři roky. Školská rada na svém prvním zasedání stanoví jednací řád a zvolí svého předsedu. Školská rada mimo jiné schvaluje výroční zprávu o činnosti školy, schvaluje školní řád a schvaluje pravidla pro hodnocení vzdělávání žáků.
Zástupci zřizovatele:
PhDr. Milan Pešák - předseda školské rady
tel.:777 722 777, email: milanpesak@seznam.cz
p. Jaroslav Pata
tel.: 724 337 089, email: prague.cbsa@seznam.cz
PhDr. Daniel Kubín
tel.: 601 344 223, email: kubin@skolazrak.cz
Jaromíra Trefná
tel.: 602 279 607, email: trefna@skolazrak.cz
Zástupci rodičů:
Mgr. Daniela Radoňová
tel.: 723 776 149, email: radonova.d@seznam.cz
pí. Renata Beníšková
tel.: 736 683 448, email: renataholas@seznam.cz
Copyright © 2013 - 2018 | Základní škola pro zrakově postižené &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů